Mooie kiekjes

Mooie kiekjes
Het geboortekaartje van Jinke

donderdag 12 juni 2008

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer eens...ik heb me de afgelopen twee maanden even heel erg op mijn cursus gestort, stage gelopen en alles vastgelegd in verslagen, logboeken, leerplannen etc. Maar vandaag was de grote dag en heb ik alles ingeleverd...volgende week nog een eindgesprek en als het goed is...en daar vertrouw ik op...hebben we in september de certificering.
Echt heerlijk om klaar te zijn, maar ook nog een beetje onwezenlijk. Ik geloof da tik nog wel een beetje een cooling-down nodig heb. Ik ga voorlopig echter geen grote stappen ondernemen op werkgebied. Even rustig alles laten bezinken en dan ben ik ook heel benieuwd wat God, de Leider van mijn leven, me op het pad brengt. Dat Hij plannen met mij en met ons heeft, geloof ik in elk geval zeker. Ik hoop hier binnenkort ook nog even een uitgebreide terugblik te doen op de afgelopen twee maanden. Gewoon even op een rijtje zetten wat er gebeurd is. Praktisch, maar zeker ook in gevoel en denken als het gaat om onze kinderwens. We leven nu een klein beetje toe naar een nieuwe stap wat betreft de ingevroren bevruchte eitjes die we nog hebben... Spannende tijden dus ook weer...maar rustig aan.
Afgelopen zondag zongen we in de kerk nog ons lied...

Machtige Heer, grote Verlosser,
iedere dag kneden Uw handen
mijn leven als klei.
Zo vormt U mij naar uw plan.

U roept mij zacht in uw nabijheid;
daar vind ik kracht,
uw Geest omgeeft mij.
Leer mij, o Heer,
hoe ik steeds meer leef als U.

U riep mij om voor U te leven,
aan U alleen wil ik mij geven.
Trek mij, o Heer,
dichter naar U toe.

Neem mij, kneed mij,
vorm mij, vul mij:
ik leg mijn leven in uw sterke hand.
Roep mij, zend mij,
leid mij, wandel naast mij:
ik leg mijn leven in uw sterke hand.

Wat een geweldig lied is dat toch met een geweldige tekst.
Al zingend dit te bidden vind ik geweldig.
Ik hoop jij ook.

Coortje

Geen opmerkingen: