Mooie kiekjes

Mooie kiekjes
Het geboortekaartje van Jinke

vrijdag 4 april 2008

De dag van Terugplaatsing

Goedemorgen,

Vandaag is de grote dag van de terugplaatsing...ik ben echter zo duf en loom dat ik me er amper druk over kan maken. Tsjonge jonge zeg...ik denk dat het een bijwerking is van de utrogestan kapsules. Daar in zit het hormoon progesteron wat er voor zorgt dat mijn baarmoederslijmvlies zich goed opbouwt. Door al die andere hormonen heeft zich dat niet helemaal goed ontwikkeld en dat is natuurlijk wel nodig voor een goede innesteling. Dus 3x daags 2 kapsules...maar poeh he...volgens mij zijn de bijwerkingen vermoeidheid en misselijkheid wel op mij van toepassing. Ach misschien heb ik vanmorgen ook gewoon wel te lang op bed gelegen. Maar ja net toen ik er uit wilde gaan tegen negen uur, bedacht ik dat ik de utrogestan nog niet ingebracht had en als je dat doet moet je daarna een kwartier blijven liggen...dat deed ik, maar ja ik viel er ook gewoon weer bij in slaap.
Ik weet niet of het nog goed komt met mij vandaag, kwa duffigheid, maar ik zal mezelf nu eerst maar eens proberen onder handen te nemen en even wat huishoudelijke klusjes gaan doen.
Tot later maar weer.
Coortje

2 opmerkingen:

GeeKaa zei

Nou, zet um op joh vandaag, heel veel liefs en sterkte.... GeeKaa

wal en annet zei

Hoi coortje,
Leuk om op deze manier te lezen hoe het met je gaat. Wat bijzonder allemaal en we blijven bidden!!!!!
Liefs Wal en Annet