Mooie kiekjes

Mooie kiekjes
Het geboortekaartje van Jinke

donderdag 10 april 2008

Grootse plannen...

Dat God grootse plannen met de wereld en ieder mens individueel heeft heb ik altijd al geloofd, maar wat geweldig als je het ook weer mag voelen...er iets van mag proeven...

Ik geloof...
...wat in Jeremia staat...hoofdstuk 29, vers 11...

Mijn plan met jullie staat vast - spreekt de Heer.
Ik heb jullie GELUK voor ogen, niet jullie ongeluk:
Ik ZAL je een HOOPVOLLE toekomst geven.


Dat beloofd Hij jou, dat beloofd Hij mij en ons, maar zeker ook het door Hem geschapen, nog vormeloos nieuwe leven...

En dan is er HOOP voor ons, maar denk ik zeker ook aan de blijde berichten dat er op het moment weer 3 neefjes of nichtjes door ons worden verwacht. Wat een getuigenis van Gods Grootheid.
En dan nog die bijna 10 vrienden stellen om ons heen die het verwachten van dit nieuwe leven ook mogen kennen...

Te geloven en te weten dat HIJ ook voor al die nieuwe levens al een PLAN heeft...
...dat is LOUTER VREUGDE...

Geen opmerkingen: